Розпочато проведення зустрічів адміністраторів ЦНАП щодо інформування населення міста: що таке належний ЦНАП в рамках співробітництва Білгород-Дністровської міської ради з Програмою «U-LEAD з Європою"

В рамках співробітництва Білгород-Дністрвоської міської ради з Програмою «U-LEAD з Європою в частині створення (модернізації) центрів надання адміністративних послуг, фаза впровадження (Раунд 1) з метою організації роботи щодо залучення та інформування населення на тему: «Що таке належний ЦНАП», 28 серпня 2019 року в КУ "Білгород-Дністровський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) проведено зустріч адміністраторів ЦНАП з пенсіонерами, інвалідами, одинокими непрацездатними соціально-незахищеними громадянами міста, смт. Сергіївка та смт. Затока.

Залучення населення є необхідною частиною впровадження реформ у щоденне життя громадян.

Для успішної роботи ЦНАП у м. Білгороді-Дністровському запланований план заходів по інформуванню населення та його залучення, затверджений розпорядженням міського голови від 18.02.2019 №29 «Про організацію роботи з інформування й залучення населення та застосування гендерноорієнтовного підходу при модернізації Центру надання адміністративних послуг Білгород-Дністровської міської ради».

Заходи з інформування населення включають поширення інформації про адміністративні послуги через засоби масової інформації, громадські обговорення та інші інструменти.

Центр надання адміністративних послуг – це таке місце (будівля, приміщення місцевої влади), де мешканці можуть отримати максимально необхідний перелік адміністративних послуг у комфортних умовах.

Функціонуючий належним чином ЦНАП покращує життя мешканців громади, наближаючи органи влади до потреб громадськості та роблячи систему надання адміністративних послуг прозорою, доступною та сервісно-орієнтованою. Належний ЦНАП зміцнює управління та підзвітність на місцевому рівні.

Належний ЦНАП - це, насамперед, достатній перелік адміністративних послуг, які можна назвати базовими, тобто які є найнеобхіднішими для більшості громадян.

Другою ознакою належного ЦНАП є пристосоване приміщення, безбар’єрне, відкрите, (некабінетне), комфортне, адаптоване до потреб різних груп відвідувачів.

Важливим є також клієнтоорієнтований режим роботи (це вимога Закону України «Про адміністративні послуги) та супутні послуги, можливість оплати на місці платних адмінпослуг.

Питання ефективного надання адмінпослуги теж є ключовим, тобто ті послуги, які можуть надаватися невідкладно, повинні надаватися за один візит.